بيل سالي هفت ميليون دستمزد مي گيرد
 
درباره وبلاگ


منور کردید خوش اومدیدولذت ببرید ببخشید اگه کوتاهی شده
آخرین مطالب
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرزون دوستت داریم و آدرس porzon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 2531
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



فقط فقط رئال مادرید




مرجع خبری رئال مادرید : گرت بيل در شش سال آينده در رئال مادريد بازي خواهد كرد . ديروز به آن چه كه مي خواست ، رسيد و به روياي بازي كردنش در برنابئو دست پيدا كرد . تاتنهام ديروز خريد لاملا ، اريكسن و چيريچس را رسمي كرد او وايل صبح ديروز توانست كه از تاتنهام جدا شود . رئال مي گويد قيمتش 91 مليون يوروست اما مطبوعات انگليس آن را 101 ميليون مي دانند . 
اين بازيكن سالي هفت ميليون يورو دستمزد مي گيرد و 60 درصد از حق تبليغاتش را در اختيار خواهد داشت . اين اولين باري است كه رئال به يك بازيكن بيش از 50 درصد حق تبليغاتش را مي دهد . به طور مثال كريستيانو 40 درصد از حق تبليغاتش را دارد ، 40 درصد ديگر به خورخه مندس مي رسد و 20 درصد به رئال مادريد . باقي بازيكنان 50 درصد از حق تبليغاتشان را دارند . 
برنابئو از 9 روز پيش آماده مراسم معارفه است . كادر پزشكي 24 ساعته آماده باش است تا هر لحظه تست پزشكي بگيرد . پيراهن شماره 11 هم آماده است و وكلاي هر دو طرف ديروز در مورد جزئيات هم به توافق رسيدند . 
باشگاه در اين تابستان براي خريد ايارامندي ، ايسكو ، كارواخال و كاسميرو 80.7 ميليون يورو خرج كرده بود . با بيل مبلغ خريد به 171.7 ميليون يورو مي رسد . او سيزدهمين بريتانيايي و اولين ولزي تاريخ رئال ات . اين بازيكن در ساعات آتي وارد پايتخت اسپانيا مي شود . سه شنبه بايد در كارديف باشد و در تيم ملي كشورش ازي كند . بيل در بازي قبلي تيم ملي خود به علت مصدوميت حضور نداشت . حالا كادر فني رئال تلاش خواهد كرد كه به زودي به بهترين شكل آماده خدمت به تيم شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : آرش